de laatse paar weken

13 juni 2016 - Graz, Oostenrijk

De laatste paar weken zijn echt voorbij gevlogen. Na een paar weken is het zowiezo natuurlijk beter. Je weet namelijk wat voor werkzaamheden je moet doen, je weet wat er van je verwacht wordt en je spreekt al een aardig woordje mee. Als je de mensen waarmee je werkt niet verstaat is het natuurlijk zowiezo al een wat lastigere stage. Want bij ons stagebedrijf in de bloemenwinkel spreekt helemaal niemand Engels. Op het begin moesten we een beetje met handen en voeten communiceren maar na 3 weken konden we al aardig meekletsen. Ook hebben we de laatste paar weken geleerd hoe we boeketten moeten maken. Op het begin was het lastig maar na een paar dagen zaten er echt wel mooie boeketten tussen, naja? dat vonden wij dan. Ook hebben we weer veel op de weg gezeten om van alles en nog wat te vervoeren. Tot slot hebben we ook nog aan een bedrijfsuitje deelgenomen. Gezellig met iedereen karten en eten. Helaas zat er geen prijs voor mij in maar laten we zeggen dat het door de kart kwam.

1. Jolanda sebrechts:
    13 juni 2016
    leuk je verhaal weer te lezen Laurens, ik ben blij dat het goed gaat en dat jullie ook vorderingen met de taal maken. Een fijne bijkomstigheid.
    Jullie verhaal ziet er goed uit. Nu nog even de laatste loodjes en dan kunnen jullie terugkijken naar een geslaagde stage.
    groeten Jolanda Sebrechts