De 1ste twee weken op stage

3 mei 2016 - Graz, Oostenrijk

Op 18 April 2016 ging ik, Laurens van Marrewijk, samen met Bart ten Have om 7 uur s'ochtends de lucht in richting Wenen, Oostenrijk. We gaan voor een paar weken op stage in de Oostenrijkse stad: Graz. We zullen hier de klusjes mogen doen voor een bloemenwinkel genaamd Blumen Skofitsch. Toen we aankwamen op Wenen werden we opgehaald door een nieuw collega van ons. Zij bracht ons naar onze woning in Kapfenberg waar we de eerste 2 weken zullen overnachten. Er wordt een nieuwe winkel geopend in Kapfenberg dus hadden ze twee mannen nodig die nog een beetje konden klussen. Na deze eerste 2 weken zijn we verhuist naar Graz, waar ook nog een bekende van school gestationeerd was. Gelijk het eerste weekend in Graz was ik jarig, dus zijn we zaterdagavond de stad in gegaan en hebben dat natuurlijk goed gevierd. Nu zitten we precies in de moederdag drukte en kunnen ze ons hier goed gebruiken. Het is een groot voordeel dat we allebei ons rijbewijs hebben want soms zitten we gewoon de hele dag op de weg goederen van filiaal naar filiaal brengen. Wij gaan er vanuit dat het deze weken nog één groot feest wordt.

Ik spreek jullie snel!!!

Laurens en Bart

1. Jolanda sebrechts:
    17 mei 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, jullie zijn al goed aan het werk gezet zo te lezen. Heel veel plezier en succes verder.