3e en 4e week in Graz

18 mei 2016 - Graz, Oostenrijk

Hallo,

We zitten hier inmiddels alweer 4 weken en we hebben de afgelopen 2 weken ook niet stil gezeten. De derde week was het moederdag dus toen hadden we een druk weekje. Onze stagebegeleider was er deze week ook weer bij. We zijn met Paul (stagebegeleider) met de bus naar alle filialen geweest. Deze dag hebben we heel veel kilometers gemaakt en waren we hierna ook helemaal kapot. Maar het is wel gezellig dat Paul hier is, plus een groot voordeel is dat Paul nooit kookt voor zichzelf en altijd buiten de deur eet in Oostenrijk. We zijn deze week bij alle filialen langs geweest en weten dus ook waar alle winkels zitten. En dit moest ook wel want in de vierde week was Paul weer naar Nederland en moesten Bart en ik samen in het busje naar alle winkels toen. Er was namelijk net een vracht met potten binnengekomen in Leoben en wij moesten er voor zorgen dat de juiste potten naar de juiste winkel gingen. We hebben in totaal ongeveer 1000 kilometer op de weg gezeten en dat is natuurlijk echt topwerk. Ook hebben we deze week onze eerste boeketten gemaakt. Onze collega's zeiden dat het niet slecht was maar volgens mij bakten we er echt helemaal niks van. Woensdag 11 mei zijn we ook nog samen met Dean naar een wedstrijd van Sturm Graz geweest. Sturm Graz speelt in de hoogste Oostenrijkse divisie en kon zelfs nog Europa in. De wesdtrijd liep voorspoedig en Graz stond ook 1-0 voor, maar helaas werd er in de 90ste minuut de 1-1 gemaakt. Ook al was het niveau niet legendarisch, de sfeer was goed en we hebben een leuke pot voetbal gezien.

Auf Wiedersehen

1. Jolanda sebrechts:
    24 mei 2016
    zo Laurens, zo te zien bevalt Graz jullie wel, ook nog hard aan het werk. Leuk om jullie blogs te lezen. Goed bezig hoor.
    groeten Jolanda